divendres, 20 de novembre del 2009

Au! A COMENTAR!

Ja hem arribat a les 2000... per tant, sus! Ja podeu començar a comentar, que el rellotge ja corr!
Com que avui és divendres, el termini acabarà en 9 dies, enlloc de 7. Teniu fins diumenge 29 a les 00:00. Coneixerem el/la guanyador/a amb el número de la ONCE de dilluns 30 de novembre.

Gràcies per participar!
Aina.

PD: Intentaré dir-vos al llarg del dia d'avui quins productes conformen el kit.

ACTUALITZACIÓ! Els comentaris no se publiquen fins que jo els moderi, per això no els veureu tot d'una que el publiqueu, sinó quan jo li hagi donat a publicar. Si veis que no surt el comentari m'escriviu a aina.escalas@gmail.com i verificaré que hi sigui perquè no se m'hagi passat per alt, d'acord? =)

2 comentaris:

Sakya ha dit...

I s'ha de comentar aquí? Jo es que això dels blocs no ho control gaire...bé, esper que quedi computat el meu comentari per al sorteig ;) Sa polsera molt guapa, ja la duc posada.

Besades!

Aina M. Escalas ha dit...

S'ha de publicar a qualsevol entradeta que sigui d'un producte d'Artesaina. Per participar només comptaran els comentaris a entradetes de productes, no a la resta (actualitzacions d'estat, miscelànies o entrades dels concurs, com aquesta... així que aquest no compta =( ).

Esper els teus comentaris impacientment! =)