dilluns, 30 de novembre del 2009

ACTUALITZACIÓ!! Sí que tenim guanyadora!

Això diuen les bases del concurs al punt 10 (podeu mirar l'entradeta on hi figuren totes les bases)

10. El/la guanyador/a es coneixerà dilluns dia 30 de novembre, amb el número guanyador del cupó de la ONCE. S'utilitzaran les darreres xifres del número premiat, i se'n utilitzaran tantes com siguin necessàries, depenent del nombre de comentaris. És a dir, si n'hi ha 99 o menys, s'utilitzaran les dues darreres xifres; si n'hi ha 100 o més, les tres darreres. Si el número premiat no es correspon amb cap comentari (perquè és més alt el número de la ONCE que el número de comentaris) idò utilitzaríem el número de la ONCE del dia següent. I així com tantes vegades faci falta fins tenir un/a guanyador/a.


Per tant, me contradic del que vaig dir ahir, perquè jo vaig ser poma i no ho vaig mirar com tocava... Me vaig perdre el capítol de Barri Sèsam en què explicaven que 'això és davant' i 'allò és darrera'. Mil perdons!!!!
 
Aleshores, ja tenim guanyadora! IRENE DAUDÉN
 

El número del cupó de la ONCE d'avui, 30 de novembre de 2009, ha estat el:

62311

Com no hem arribat als 62 comentaris, no hi ha ningú que tengui aquest número. Per tant, haurem d'esperar a demà, amem si hi ha més sort!

Perdó per l'errada i per la meva anada de cap... Quin desastre! Esper que això no vos inciti a no tornar per aquí... =)

Enhorabona, Irene!

Abraçades a tothom!
Aina

2 comentaris:

Unknown ha dit...

UOOOOOoOoOoOoOooO!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Chachi!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
Gracis Aineta, la idea de este concurso ha sido muy original, y la verdad, en los tiempos que corren nadie regala nada así, de forma totalmente altruísta, por el simple hecho de escribir un par de comentarios.
Gracias y enhorabuena por la idea!!!
Irechan.

Unknown ha dit...

hola noieta! com estas? que tal? ara fa dies que no escrius! ja se el que ha passat, despres del concurs estas molt cansada... ai! jejeje be, perque t'animis et dic que t'he deixat un regalet al meu bloc! fes-hi una ullada, a vere si t'agrada :)