dilluns, 4 d’octubre del 2010

Espectaculars 'mascotes' de pasta polimèrica, per Maite Mora

La nostra companya artesana, na Maite Mora, ha fet aquests impressionants animalons amb pastes polimèriques, més conegudes com a 'fimo', que és la marca més popular d'aquestes pastes, però no l'única.

A na Maite no se li escapa ni un sol detall. La perfecció d'aquest 'dragonet robotitzat' mareja. Això duu una feinada de la qual molt pocs en són conscients.Vos heu fixat que té dents?


El meu preferit és el lila, però aquest en tonalitats daurades tampoc no té cap desperdici.


Alguns fins i tot duen antenes incorporades. Fixeu-vos quina cura fa na Maite de les textures.


El darrer que vos vull mostrar ja no és una animal de companyia (Maite, ja els has posat noms?), sinó un punt de llibre. Amb un d'aquests segur que teniu més llegiguera, o no? 


PD: na Maite, a més de bon gust amb l'artesania, també té bon gust amb la lectura. ;)

5 comentaris:

Crisis ha dit...

¡¡Qué chulada!! me han gustado muchísimo.

Maxclay ha dit...

GRACIESx1000 AINA!!!!!!
Ara estic vermella com una tomatiga....;-)
M'he quedat de pedra en veure l'entrada al teu bloc!!!!
Una abraçada ben forta,

Maite
PS: Has vist el meu nom artistic? jajaja. Quan el dia tengui 59 hores li dedicare temps al meu bloc

Xavi ha dit...

Quina passada de figuretes!

Aina M. Escalas ha dit...

És que si fas aquestes monades s'han de donar a conèixer! Com si no duguessin feina!! Mai he fet tan elaborat i ja m'en duu, així que imagina't.

I crec que el nom no podria anar més com anell al dit :) T'afegiré a la llista de webs preferides

Abraçades!

PD: m'hauràs de donar classes, perquè jo també vull saber fer-ne

PD2: genial Millenium ;)

Aina.

Maxclay ha dit...

Gracies Aina un altre pic per s'enllaç. En voler (millor dit, en poder ;-), quedam i feim un intercanvi cultural de hobbies!!!
Ja te contare la meva excursio per Madrid, quatre dies intensos de pastes polimeriques UALAAAAAA!!!
Una forta abraçada,
Maite

PS: Millenium...del millor que s'ha escrit, eh?